Betyár lett a magyar Audi – vezettük
A németeknek limousine, az angoloknak sedan, mi meg büszkék lehetünk rá, mert mi gyártjuk. Kipróbáltuk az első teljesen győri Audit, az A3 limuzint.
A németeknek limousine, az angoloknak sedan, mi meg büszkék lehetünk rá, mert mi gyártjuk. Kipróbáltuk az első teljesen győri Audit, az A3 limuzint.
Az Audi A3-as limuzin a győri gyár első, teljes egészében saját modellje.
Az idén megjelent Audi A3-as rövidhátú változatának hamarosan jön a szedán változata is, amely Győrben készül majd.
A 2012-es Genfi Autószalonon bemutatott autó első két generációjából 2,5 milliót adtak el világszerte. A harmadik sorozat csúcstechnikájával, élményszerű vezetésével és prémium minőségével írja be magát az Audi történetébe. Nyertes csapaton ne változtass! Ennek a felismerésnek a jegyében látszólag alig változott az új Audi A3-as miközben valójában egy teljesen új autót építettek a németek. Teszteltük az újdonságot.
Nyáron kezdődik meg Győrben annak az Audi A3 modellnek a próbagyártása, amelynek sorozatgyártását a jövő év elejére programozta az Audi - írja Világgazdaság hétfői száma.
A Reuters értesülése szerint az áprilisi Sanghaj Motor Show-n látható majd először a Győrben is készülő A3-as limuzin.
Volt némi irányváltás az Audinál az elektromos koncepcióban. A gyár az eredeti generátoros megoldás helyett inkább a szokásos párhuzamos hibridhajtást fejleszti. Az A3 e-tron kap egy jó benzinmotort és egy erős hátózatról is tölthető elektromotort.
Versengő osztály a luxus kompaktok világa. A válságban is kelendő csoport márkái – Mercedes, BMW, Volvo, Audi – mind nagyon spiccen lévő autót kínálnak. A négykarikások, modelljük időtlen stílusában bízva nem szabták át nagyon, inkább még tökéletesebbé reszelgették az új A3-ast.
Kémfotókon, autókiállításon koncepcióként megcsodálhattuk, jövőre már meg is vásárolható a győri Audi-gyár bővítésének első teljes egészében saját gyümölcse az A3-as limuzin. A modellt ráadásul itthon mutaják be a szaksajtónak.
A kompakt autók csúcsát jelentő Audi A3 Sportback a legtakarékosabb díjára is pályázik a TDI e változattal. Bár az autón díszelgő 3,8 literes fogyasztási érték marad az álmok tengerében, a valós adatok nem adnak okot csüggedésre. Amit azonban megspórolunk a gázolajon, elköltjük a hitel részleteire.